👈 فروشگاه فایل 👉

بررسی تاثیر ارزش ویژه برند بر ارزیابی مصرف کنندگان از تعمیم برند

ارتباط با ما

... دانلود ...

بررسی تاثیر ارزش ویژه برند بر ارزیابی مصرف کنندگان از تعمیم برند

تحقیق حاضر به بررسی اثرات ارزش ویژه برند برارزیابی بسط برند از دیدگاه مشتریان در شرکت فرآورد ههای لبنی پگاه تهران میپردازد

مشخصات فایل

تعداد صفحات

14

حجم

0/687 کیلوبایت

فرمت فایل اصلی

pdf

توضیحات کامل

دانلود مقاله کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی

بررسی تاثیر ارزش ویژه برند بر ارزیابی مصرف کنندگان از تعمیم برند

(مورد مطالعه: مصرف کنندگان محصولات لبنی پگاه در شهر تهران)

چکیده

در بازارهای رقابتی امروز، یکی از دغدغ ههای اصلی شرک تها حفظ مشتریان است، زیرا حفظ مشتریان موجود م یتواند بسیار کم هزین هتر از جذب مشتریان جدید باشد. بازاریابان معتقدند ک ه محصول جدید با نام تجاری تعمی میافته به طور مطلو بتری توسط مصر فکننده ارزیابی م یشود. این نتیجه م یتواند بسته به جایگاه و ارزشی که برند موجود در بازار دارد متفاوت باشد بنابراین تحقیق حاضر به بررسی اثرات ارزش ویژه برند برارزیابی بسط برند از دیدگاه مشتریان در شرکت فرآورد ه های لبنی پگاه تهران میپردازد. برای این منظور از یک نمونه 243 نفری از مشتریان استفاده شده است. روش نمونه گیری تصادفی ساده و ابزار انداز هگیری پرسشنامه بوده است. برای تجزیه و تحلیل داد هها و آزمون فرضی هها از روش معادلات ساختاری استفاده شده است و نتایج این پژوهش نشان م یدهد ارزش ویژه برند، بر ارزیابی بسط برند مؤثر است و تناسب محصول بسط یافته با برند مادر بر رابطه بین دو متغیر ارزش ویژه برند و ارزیابی بسط برند تاثیر دارد ولی نوگرایی مصرف کننده بر رابطه بین دو متغیر ارزش ویژه برند و ارزیابی بسط برند تاثیر ندارد.

کلیدواژه ها

برند

بسط برند

ارزش ویژه برند

تناسب

👇محصولات تصادفی👇

پاورپوینت بازاریابی خدمات با تأکید بر خدمات بانکی مدیریت بر مبنای فعالیت نشانه‌گیری به سمت علتها گزارش کار آزمایشگاه با عنوان تشخیص اسپور پاورپوینت انواع مصالح ساختمان های سنتی پاورپوينت معرفی دیوار هبلکس