👈 فروشگاه فایل 👉

پرسشنامه ارائه الگو مدیریت کیفیت خدمات ناجا

ارتباط با ما

... دانلود ...

پرسشنامه ارائه الگو مدیریت کیفیت خدمات ناجا

هدف از این پرسشنامه ارائه الگو و مدل مدیریت کیفیت خدمات ناجا راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران ارائه می شود

مشخصات فایل

تعداد صفحات

55

حجم

215/481 کیلوبایت

فرمت فایل اصلی

docx

توضیحات کامل

روش  گردآوری داده ها و ابزارهاي اندازه گيري پ‍ژوهش 

در این تحقیق با دو شیوه مطالعات میدانی (پیمایشی) و روش اسنادی (کتابخانه ای) برای گردآوری داده ها استفاده می شود. در بخش مطالعه اسنادی از کتب و مجلات تخصصی مدیریت کیفیت و سایر منابع نشریات معتبر تخصصی و جستجوی اینترنتی مرتبط با موضوع راهنمایی و رانندگی استفاده می گردد. در بخش مطالعات میدانی با حضور در مکان جامعه آماری از ابزار مشاهده و پرسش نامه و همچنین اسناد و مدارک تخصصی سازمانی استفاده می شود.

پرسش نامه پژوهش حاضر توسط محقق با الهام از پرسش نامه های موجود مدل های سنجش ابعاد کیفیت خدمات ساخته شده است، بدین صورت که محقق با در نظر گرفتن حساسیت موضوع تحقیق در جامعه ی موردنظر و توجه به نیازها، ارزش ها و شرایط خاص محیط تحقیق (راهور) برای سنجش ابعـاد کیفیت برگرفته از مدل مفهومی تحقیق و ادبیات موضوع مؤلفه هایی برای سنجش هر یک از ابعاد در غالب پرسش نامه طراحی نموده است. پرسش نامه ساخته شده، بر اساس روش هایی روان سنجی گردید که در ادامه روش ساخت ابزار و ویژگی های روان سنجی ابزار (روایی و پایایی) آورده شده است.(داخل فایل خریداری شده)

چکیده پرسشنامه ارائه مدل مدیریت کیفیت خدمات در ناجا:

مولفه : دارد

منبع : دارد

روایی  و پایایی : دارد

نمره گذاری و مختصات : دارد

نوع فایل : word (قابل ویرایش )

تعداد ابعاد: 13

تعداد مولفه: 65

تعداد سوالات : 100 سوال

👇محصولات تصادفی👇

پاورپوینت زمین شناسی مهندسی زمین لرزه Earthquake در 134 اسلاید ارزیابی عملکرد از دیدگاه های مختلف و بررسی الگوی ارزیابی عملکرد در سازمانهای دولتی پاورپوینت اهرم مالی چیست پاورپوینت تحلیل طراحی داخلی آموزشگاه تخصصی موسیقی پاورپوینت آشنایی با معماری ساسانیان