👈 فروشگاه فایل 👉

دانلود پایان نامه رشته مدیریت با عنوان تجارت الکترونیک (بصورت کامل و آپدیت شده)

ارتباط با ما

... دانلود ...

دانلود پایان نامه رشته مدیریت با عنوان تجارت الکترونیک (بصورت کامل و آپدیت شده)

در این پایان نامه که در قالب 6 فصل می باشد بصورت مفصل در رابطه با تجارت الکترونیک صحبت شده است

مشخصات فایل

تعداد صفحات

166

حجم

0/485 کیلوبایت

فرمت فایل اصلی

doc

توضیحات کامل

دانلود پایان نامه رشته مدیریت با عنوان تجارت الکترونیک

(بصورت جامع و کامل در قالب 166 صفحه)

*آپدیت جدید:فصل 5 و 6 بصورت رایگان اضاقه شد!

چکیده:

تجارت الکترونیکی را می‌توان انجام هرگونه امور تجاری بصورت آنلاین و ازطریق اینترنت بیان کرد. این تکنیک در سالهای اخیر رشد بسیاری داشته‌است و پیش‌بینی می‌شود بیش از این نیز رشد کند. تجارت الکترونیکی به هرگونه معامله‌ای گفته می‌شود که در آن خرید و فروش کالا و یا خدمات از طریق اینترنت صورت پذیرد و به واردات و یا صادرات کالا ویا خدمات منتهی می‌شود.

تجارت الکترونیکی معمولاً کاربرد وسیع تری دارد، یعنی نه تنها شامل خرید و فروش از طریق اینترنت است بلکه سایر جنبه‌های فعالیت تجاری، مانند خریداری، صورت بردار ی از کالاها، مدیریت تولید و تهیه و توزیع و جابه‌جایی کالاها و همچنین خدمات پس از فروش را در بر می‌گیرد. البته مفهوم گسترده‌تر تجارت الکترونیک کسب و کار الکترونیک می‌باشد. در این پایان نامه که در قالب 6 فصل می باشد بصورت مفصل در رابطه با تجارت الکترونیک صحبت شده است.

کلمات کلیدی:

تجارت الکترونیک

مبادله الكترونیكی

كیف پول الكترونیک

بانکداری الکترونیکی

مقدمه:

از مبادله الكترونیكی داده ها می توان برای مخابره الكترونیكی واسناد مانند سفارشات خرید- فاكتور- اعلامیه حمل تایید وصول كالا و سایر مكاتبات استاندارد بازرگانی بین طرفین تجاری استفاده نمود.مبادله الكترونیكی داده ها شیوه ای است كه معاملات وپیامهای كاغذی می نماید اما این امر به مراتب یك جایگزین ساده است.مبادله الكترونیكی ابزاری است كه روش انجام كارها را تازه به فرایندهای درون سازمانی راامكان پذیر می سازد به نحوی كه این فرایندها و فعالیتها مورد بررسی –بازنگری و طراحی مجدد قرار گیرد و درچارچوب روشهایی كه تحت عنوان بازسازی شیوه های كاری، شناخته شده اند.بازسازی و نوآفرینی شوند هنگامیكه كه داده ها وارد سیستم رایانه ای خریدار شده و به صورت الكترونیكی ارسال می شود عین همان داده ها بدون نیاز به كلید زدن یا ورود مجدد، وارد رایانه فروشنده نیز می گردد. این فرایند را معمولا مبادله الكترونیكی داده ها به صورت كاربرد به كاربرد می نامند.

مبادله الكترونیكی داده ها را میتوان با برنامه های كاربردی كاملا تلفیق نمود این فرایند جریان سیستم داده ها بین طرفهای بازرگانی و همچنین كاربرد داده ها جهت مقاصد درون سازمانی در هر یك از طرفهای تجاری را میسر می كند در ارتباطات تجاری سنتی كه بر پایه كاغذ قرار داد.وارد نمودن مكرر یك رشته اطلاعات یكسان و واحد موجب بروز مشكلاتی می گردد ولی با استفاده از مبادله الكترونیكی این مشكلات به طور قابل ملاحظه ای كاهش می یابد. مشكلات بر پایه كاغذ عبارتند از:

1-صرف زمان بیشتر

2-دقت كمتر

3-هزینه بالای نیروی انسانی

4-افزایش ضریب اطمینان

در تجارت الكترونیك برای اسناد تجاری مانند استعلام قیمت، سفارش خرید، اصلاحیه سفارش خرید ،بارنامه ، فاكتور ومدارك نظیر آنها قالبهای پیام الكترونیكی تهیه شده است. این مجموعه های الكترونیكی رایانه واقع در یك سازمان، سازمان را تا در می سازد كه بدون تهیه و اسناد مدارك كاغذی با رایانه واقع در یك سازمان دیگر ارتباط برقرار نماید. بنابراین تلاشهای كه به وسیله انسان برای خواندن طبقه بندی وحمل فیزیكی اینگونه اسناد صرف می گردد حذف شود.

فهرست مطالب:

فصل اول:مقدمه و تاریخچه تجارت الکترونیک

مقدمه

مبادله الكترونیكی داده ها

فوائد مبادله داده ها

اجرای مبادله داده ها

انجام تداركات از طریق اینترنت

مزایای تجارت الكترونیك از دیدگاه دولت

مزایای تجارت الكترونیك از دیدگاه فروشندگان

مد فرایند تجارت الكترونیك

گردش كار در تجارت

تاثیر تجارت الكترونیك بر فرایند تولید ومدیریت تولید

دیدگاه دانشمندان از تجارت

چهارچوب های تجارت

فصل دوم: امنیت و پرداخت در تجارت الکترونیک

كارت اعتباری

امنیت شبكه

خرید زیركانه با كارت اعتباری

روشهای دیگر پرداخت

معاملات امن اینترنتی

خواص معاملات امن اینترنتی

گامهای اصلی برای تبدیل به فروشنده اینترنتی

چالشهای پول نقد الكترونیكی

نتیجه گیری

فصل سوم:قانونی بودن تجارت الکترونیک

قانونی بودن تجارت الكترونیك

توافقات تجارت الكترونیك

حقوق بین المللی در تجارت الكترونیك

قرارداد

سندها در تجارت الكترونیك

6-قوانین در تجارت الكترونیك

نتیجه گیری

فصل چهارم :اینترنت وتجارت الكترونیك

تاریخچه تجارت الكترونیك واینترنت

سطوح تماس با اینترنت

دلایل بهره برداری از اینترنت در تجارت الكترونیك

طراحی پادگاه تجاری

ده فرمان برای طراحی سایتی كه مشتری را فراری می دهد

بازاریابی

انواع تكنولوژی تجارت الكترونیك

چرخه ژنریك تجارت

نتیجه گیری

--------------------------------آپدیت جدید---------------------------------

فصل پنجم- ابزار پرداخت الكترونیك

5-1-1  تاریخچه پیدایش و توسعه كارت های اعتباری

5-2-1- بررسی فرآیند پرداخت با كارت اعتباری

5-3-  چك الكترونیك

5-4-كیف پول الكترونیك(  E-Purse یا E-Wallet ) چیست؟

فصل ششم-بانکدار ی الکترونیکی

6-1-عوامل اصلی در بانکداری الکترونیکی

6-2- تعاریف بانکداری الکترونیک

انتقال الکترونیکی منابع

6-3- تفاوت بین بانکداری الکترونیکی و بانکداری کاغذی

6-4- بانکداری الکترونیکی در جهان پیشرفته

راهکارهای منطقی در رابطه با بانکداری الکترونیکی

6-6- بانكداری الكترونیكی در ایران – از تئوری تا عمل

6-6-1- نفوذ بانكداری الكترونیكی در مبادلات پولی

6-6-2- آشنایی بانك های ایرانی با بانكداری الكترونیكی

6-6-3- آشنایی بانك های ایران با اتوماسیون بانكی

6-6-4-  چشم انداز تغییرات و استفاده از تجارب

6-6-5-  طرح جامع اتوماسیون

6-6-5-1-  تاریخچه شكل گیری

6-6-5-3- معیار های عمده طرح جامع

👇محصولات تصادفی👇

پرسشنامه سبک های مقابله با استرس اندلر و پارکر (CISS) پرسشنامه تاثیر جو سازمانی بر عملکرد کارکنان و رضایتمندی مشتریان در کسب و کارهای کوچک پرسشنامه تاثیر وفاداری مشتریان بر رشد و فروش و سود آوری بررسی عملكرد صندوق های سرمایه گذاری مشترك در مقایسه با شركتهای سرمایه گذاری فعال در بورس اوراق بهادار تهران پروپوزال پیشنهاد چارچوبی برای شخصی سازی تبلیغات الکترونیکی با داده کاوی