👈 فروشگاه فایل 👉

بازاریابی و نقش بازاریابی در بانکداری نوین

ارتباط با ما

... دانلود ...

بازاریابی و نقش بازاریابی در بانکداری نوین

مفاهیم بازار و بازاریابی،نقش ‏CRM‏ در بازاریابی ،بازاریابی اینترنتی و ‏تاثیراتی را كه ‏اینترنت بر اهداف و وظایف بازاریابی و آمیخته بازاریابی داشته است و در نهایت نقش بازاریابی درفضای ‏بانکهای ایران ‏بررسی می شود‎‏‏

مشخصات فایل

تعداد صفحات

81

حجم

0/279 کیلوبایت

فرمت فایل اصلی

doc

توضیحات کامل

‏دانلود پایان نامه رشته مدیریت

بازاریابی و نقش بازاریابی در بانکداری نوین

چکیده:

با ظهور و رشد اینترنت و به كارگیری آن در فعالیت های روزمره ،كاربرد اینترنت به سازمانها و شركت های تجاری نیز ‏‏گسترش یافت و سازمانها آن را در كسب و كار خود به منظور كسب مزیت رقابتی و برتری رقابتی نسبت به رقبا و كسب سهم ‏‏بازار زیاد و ارتقا بهره وری به كار گرفتند و موجب به وجود آمدن كسب و كار اینترنتی شد و بر جنبه های مختلف كسب و ‏‏كار تاثیراتی گذاشته است و بازاریابی به عنوانی یكی از زمینه های مهم كسب و كار از این مورد بی تاثیر نمانده است و ‏‏تغییراتی در جنبه های مختلف بازاریابی ایجاد كرده است.متن حاضر سعی در ارائه تغییراتی دارد كه در اثر به كارگیری ‏‏اینترنت،در بازاریابی سنتی به وجود آمده است و مفاهیم بازار و بازاریابی،نقش ‏CRM‏ در بازاریابی ،بازاریابی اینترنتی و ‏تاثیراتی را كه ‏اینترنت بر اهداف و وظایف بازاریابی و آمیخته بازاریابی داشته است و در نهایت نقش بازاریابی درفضای ‏بانکهای ایران ‏بررسی می شود‎‏.‏

کلمات کلیدی:

بازاریابی

بانکداری نوین

نقش بازاریابی در بانکداری نوین

مقدمه‎‏: ‏

امروزه پدیده اینترنت و جهانی شدن به عنوان لازم و ملزوم یكدیگر مطرح شده اند، به گونه ای كه اندیشمندان این دو را از ‏‏یكدیگر قابل تفكیك نمی دانند و معتقدند اینها تسهیل كننده یكدیگر هستند.دیگر اینترنت یك ابزار قابل چشم پوشی و برای ‏‏سرگرمی نیست،بلكه به یكی از لوازم ضروری زندگی انسان مدرن و رو به توسعه امروزی تبدیل شده است.اینترنت و بطور ‏‏كلی دنیای الكترونیك همه ابعاد زندگی و جوامع بشری را دستخوش تغییر كرده است(عزیزی،شهریار؛محمد جواد ‏‏قربانی،1386).بنابراین سازمانها به عنوان عضوی از جامعه كه نیازهای افراد آن را برآورده می سازد نیز از تاثیر اینترنت مصون ‏‏نمانده اند و در نتیجه بازارهای آنها نیز تغییر ماهیت داده و بازارهای جدیدی تحت عنوان بازارهای اینترنتی یا الكترونیكی ‏‏شكل گرفته اند و همان طور كه ماهیت و شكل بازارها تغییر كرده است،قابل پیش بینی است كه سایر موارد وابسته به آن نیز ‏‏تغییر كند‎.‎

فهرست مطالب

‎‏ چکیده    ‏5‏

مقدمه‎‏:‏   5

فصل اول:بازاریابی‎ ‎،انواع آن و بازاریابی در بانک ‏    6

بازاریابی‎‏:‏    ‏6‏

بازاریابی سنتی‎‏:‏    ‏6‏

بازاریابی اینترنتی‎‏:‏    ‏7‏

آمیخته بازاریابی و تاثیر اینترنت‎‏:‏    ‏8‏

مهارت های الزامی بازاریابی اینترنتی‎‏:‏    ‏9‏

مهارت های جست و جو‎    ‏9‏

مهارت های برنامه ریزی‎    ‏9‏

مهارت های تعیین بودجه‎    ‏9‏

مهارت های مدیریت پروژه‎    ‏10‏

مهارت های کپی رایتینگ و تولید محتوا‎    ‏10‏

مهارت های تحلیلی‎    ‏10‏

مهارت های ارتباطی‎    ‏10‏

مهارت های فنی بازاریابی اینترنتی‎    ‏11‏

مهم ترین مهارت: مثل مشتری فکر کنید‎    ‏11‏

مدل ارتباط بازاریابی سنتی و اینترنتی‎‏:‏    ‏11‏

مدل هفت آی‎‏:‏    ‏12‏

مزایای بازاریابی اینترنتی‎    ‏12‏

‎● ‎مدل های تجاری و اشکال مختلف آن‎    ‏14‏

‎● ‎مزایا‎    ‏14‏

‎● ‎محدودیت ها‎    ‏15‏

‎● ‎اقدامات امنیتی‎    ‏15‏

‎● ‎تاثیرات بر صنایع مختلف‎    ‏16‏

‎● ‎اقدامات اخیر‎    ‏16‏

نقش‎ CRM ‎در بازاریابی    ‏17‏

مقدمه‎:‎    ‏17‏

نیروی کالای تازه وارد ها    ‏18‏

مولفه های تشکیل دهنده مدیریت ارتباط با مشتریان‎:‎    ‏18‏

CRMبه عنوان پارادایم جدید در بازاریابی‎:‎    ‏19‏

مدیریت ارتباطات با مشتریان چیست‎ :‎    ‏19‏

جدول 1-تفاوت بازاریابی سنتی و‎ CRM    ‏20‏

تعاریف ارائه شده در خصوص ‏CRM:‎    ‏20‏

دلایل شکل گیری‎ CRM:‎    ‏21‏

اهداف‎ CRM:‎    ‏22‏

پیش نیاز های‎ CRM:‎    ‏22‏

مزایای‎ CRM:‎    ‏23‏

وظایف مدیریت ارتباط با مشتریان‎:‎    ‏23‏

‎1-‎شناسائی مشتری‎:‎    ‏23‏

‎2-‎تفکیک مشتریان از یکدیگر‎:‎    ‏23‏

‎3-‎تعامل با مشتری‎:‎    ‏24‏

‎4-‎شخصی سازی‎:‎    ‏24‏

تاثیر‎ IT ‎بر وظایف‎ CRM:‎    ‏24‏

ارائه مدل مفهومی‎ CRM:‎    ‏25‏

نرم افزار های‎ CRM :‎    ‏26‏

مزایای مدیریت ارتباط با مشتری عملیاتی‎:‎    ‏27‏

مدیریت ارتباط با مشتری تحلیلی‎:‎    ‏27‏

ویژگی های سیستم مدیریت ارتباط با مشتری تحلیلی‎:‎    ‏27‏

مدیریت ارتباط با مشتری مشارکتی‎:‎    ‏28‏

عوامل درونی که در طراحی و اجرای‎ CRM ‎تاثیر می گذارند‎  :‎    ‏28‏

ائتلاف چند کاناله    ‏29‏

عوامل چند کاناله شامل‎ :‎    ‏30‏

نیروی انسانی و مدیریت    ‏30‏

فن آوری    ‏31‏

عوامل خارجی موثر در موفقیت‎ CRM    ‏31‏

انتظارات ارتباط    ‏32‏

ادراک ارتباط    ‏32‏

نتیجه گیری‎:‎    ‏32‏

بازاریابی در بانک ‏    ‏33‏

بانکداری ایرانی و بانکداری بین‌المللی ‏    ‏35‏

فصل دوم:اهمیت بازاریابی اینترنتی در صنعت بانکداری    ‏42‏

در بازاریابی چهار عامل اصلی ذیل از اهمیت ویژه‌ای برخوردار می‌باشند‎:‎    ‏43‏

فصل سوم:عوامل تاثیر گذار در حفظ و جذب مشتریان یک بانک ‏    ‏46‏

مقدمه    ‏47‏

اهم سوالات تحقیق    ‏47‏

روش تحقیق ‏    ‏48‏

چارچوب نظری تحقیق    ‏49‏

محور دوم- احیای مشتریان از دست رفته    ‏49‏

جدول شماره 1- میانگین رتبه مهمترین عوامل مؤثر در وفادارسازی مشتریان بانک    ‏50‏

جدول شماره 2- میانگین رتبه مهمترین عوامل در از دست دادن مشتریان    ‏51‏

جدول شماره 3- میانگین رتبه مهمترین عوامل در انتخاب یک بانک توسط مشتریان و جذب مشتری ‏جدید    ‏52‏

اهم نتایج    ‏53‏

اهم پیشنهادات    ‏55‏

فصل چهارم:بازاریابی عصبی و نقش آن در بانکداری نوین    ‏56‏

ویژگی های نورومارکتینگ‎:‎    ‏57‏

مدیریت برند و مغز انسان (نوروبرندینگ)‏    ‏59‏

وفاداری به یک نام تجاری‎    ‏60‏

نورومارکتینگ و بانکداری‎:‎    ‏61‏

فصل پنجم:نقش بازاریابی درفضای پیچیده رقابتی بانکهای ایران ‏    ‏62‏

بازاریابی یا لزوم نگرش نو درشبکه بانکی    ‏64‏

فصل ششم:روش های نوین مشتری مداری و بازاریابی علمی در بانکداری ایران ‏    ‏70‏

بعضی قواعد و اصول کلی که بانک ها ملزم به رعایت آن هستند عبارتند از‎:‎    ‏72‏

فصل هفتم:بازاریابی خدمات بانكداری الكترونیكی در ایران    ‏73‏

بازاریابی خدمات بانكداری الكترونیكی در ایران    ‏74‏

شکل(4)‏    ‏75‏

تجزیه و تحلیل ‏SWOT‏ 7  :‏    ‏75‏

خدمات الكترونیكی(از جمله خدمات بانكداری الكترونیكی)‏    ‏76‏

راهكارها:‏    ‏76‏

چالش ها:          ‏    ‏78‏

نتیجه‎‎گیری : ‏    ‏79‏

فهرست منابع و مآخذ:‏    ‏80‏

منابع فارسی:‏    ‏80‏

منابع لاتین:‏    ‏81‏

👇محصولات تصادفی👇

پاورپوینت بررسی مفهوم فقر و نظریات پیرامون آن گزارش کارآموزی مراحل اجرای ساختمان های سنتی با مصالح بنایی پاورپوینت ارتباط بین پزشک و بیمار پاورپوینت تحلیل مرکز فرهنگی ایوب در ترکیه بازاريابي و بازسازي زيره و زرشك