👈 فروشگاه فایل 👉

برقراری روابط عاطفی بین دانش‌آموزان و معلمان و تأثیر آن بر فراگیری دانش آموزان

ارتباط با ما

... دانلود ...

برقراری روابط عاطفی بین دانش‌آموزان و معلمان و تأثیر آن بر فراگیری دانش آموزان

مقاله برقراری روابط عاطفی بین دانش‌آموزان و معلمان و تأثیر آن بر فراگیری دانش آموزان

مشخصات فایل

تعداد صفحات

17

حجم

0/40 کیلوبایت

فرمت فایل اصلی

doc

توضیحات کامل

برقراری روابط عاطفی بین دانش‌آموزان و معلمان و تأثیر آن بر فراگیری دانش آموزان

چکیده:

پس از 30 سال تدریس همراه با عشق و علاقه تنها مسئله‌ای که ذهنم را مشغول کرده و باعث تکدر خاطرم شده عدم رغبت دانش‌آموزان به فراگیری علم و جو افسرده و و سرد حاکم بر کلاسهاست و من به عنوان دبیری کار آزموده و با تجربه سعی بر شکستن این جو سرد و ایجاد علاقه و انگیزه برای فراگیری علوم در دانش‌آموزان دارم.

نتیجه کارنامه‌های ماهانه و ترم دانش‌آموزان نمایانگر این عدم انگیزه در فراگیری علم است و متاسفانه هر چه زمان می‌گذرد و فراتر می‌رویم من این عدم انگیزه و علاقه را بیشتر مشاهده می‌کنم در نتیجه تصمیم گرفتم در سال آخر تدریسم کلاسی را برای تحقیق و پژوهش در نظر بگیرم و با برقراری روابط عاطفی بین خودم و آنان آثار این رابطه را بر فراگیری دانش‌آموزان دریابم و راههایی برای افزایش درصد این فراگیری بیابم و در این راستا از همکاری دانش‌آموزان استفاده کنم.این مسیر از مهره ماه سال 88 و با استفاده از 10 نفر از دانش‌آموزان شروع شد و در طول سال ادامه داشت امیدوارم نتایجی که از این تحقیق گرفته‌ام مورد استفاده همکاران و دانش آموزان سایر مدارس قرار گیرد.اکنون به بسط مفهوم ارتباط می‌پردازم در این راستا اشاره‌ای دارم به کتاب «تقویت مهارت‌های ارتباط موفق و موثر» تالیف آلن بارگر ترجمه فرزاد هراتی.

کلمات کلیدی:

ارتباط

روابط عاطفی

مهارت‌های ترغیب کردن

فهرست

1- مقدمه و چکیده

2- تعریف ارتباط

3- طراحی رابطه

4- عوامل کلیدی رابطه

منزلت اجتماعی – قدرت- نقش- دلبستگی – قلمرو

5- تعریف ارتباط از دید سایر جامعه‌شناسان

ارسطو- جورگن روش – کلودشنن – رایت- دیوید برلو – میکی اسمیت – آرانگارن – میلر

6- تعریف پیشنهادی برای ارتباط

7- راههای ایجاد ارتباط موفق

توجه کردن – رفتار هم پایه با طرف مقابل – توسعه آرامش – تشویق کردن – فراگیری مهارت‌های ترغیب کردن

8- موقعیت دبیرستان (موقعیت جغرافیایی)

9- سایر شرائط

10- شواهد موجود برای مدعی

11- شرایط داوطلبین 

12- نظر دانش آموزان نمونه در مورد تاثیر ارتباط صمیمانه بر فراگیری 

13- مراحل برقراری روابط صمیمانه با دانش آموزان 

مرحله اول – مرحله دوم – مرحله سوم – مرحله چهارم

14- نتیجه گیری 

15- منابع  

👇محصولات تصادفی👇

بررسی مبانی فقهی و حقوقی فسخ نکاح در بیماریهای جدید چارچوب نظری و پیشینه پژوهش مدیریت کیفیت فراگیر ماهیت حقوقی تشکیلات شهرداری و بیان وظایف و اختیارات آنها بررسی و تحلیل جملات بیان کننده درد در زبان فارسی با استفاده از مدل هلیدی پاورپوینت دولت و مسئولیت اجتماعی